utorak, 23. travnja 2013.

New York vs. San Francisco (2)

Jutarnja kava u kafiću Joe the art of coffee ili u Fourbarellu?
I jedna i druga kava su bile prvog dana našeg boravka u gradovima NY i SF. Ima nešto u toj prvoj kavi... jer bilo ih je još, a samo ove se pamte.



Times Square i Union Square
Da živimo i u jednom od ova dva grada, zaobilazili bismo te trgove (kao što zaobilazimo trg u svom gradu - zbog prometa, gužve i sl.), no, kad si turist "lupaš" 89 sliku na svom digitalcu kako bi bio siguran da će trag ostati negdje, ako slučajno sjećanje izblijedi.
I sada opet, fali mi još nekoliko slika...



Gradovi s vode
Kad god je moguće, uzimamo turističku turu razgleda grada s vode. I... isplati se! Grad dobiva neku novu dimenziju u glavi. Gledajući ove dvije fotke i znajući koji su se osjećaji slijevali u meni, teško je reći što me više očaralo. Znam samo da sam se štipala da vidim je l' to stvarnost :)




Jesti se mora...
Roberto ili Zuni... 9 kat ili prizemlje... I da sto puta dođem u ove gradove, posjetila bih opet, i opet oba restorana. Ne bih mogla reći i za jedan drugi restoran u oba grada isto to. Moja preporuka ako odlazite onamo... Pogled na Central Park, odličan interijer, naravno i hrana, a o Zuniju pročitajte ovdje, na jednom od mojih postova. Restoran koji je dobio svoj post... to valjda nešto znači, štajaznam ;)






I virtualno putovanje se računa, stoga, pozdravljam vas i odlazim u Australiju... 

Nema komentara:

Objavi komentar